Kenny Møller- Support Ansøgning

109 views
RP Navn: Kenny Møller

IRL Navn: Peter Risom

Alder (Min. 15 år):15

Hvorfor vil du være Supporter?(Min. 125 ord): Jeg vil gerne være en del af Staff, da jeg gerne vil gøre en indsats for jeres server. Eftersom jeg bruger utrolig meget tid på at hænge herinde, vil jeg derfor gerne kunne bidrage med noget mere end normalt. Jeg er ej bleg for at tage support sager, derfor søger jeg ind som supporter. Da jeg på den måde kan yde lidt mere. Jeg finder også dette community meget seriøst, og eftersom jeg har erfaringer indenfor support verden, mener jeg at dette er det sted hvor jeg kan give lidt mere af mig selv, og både hjælpe communitiet med at holde styr på tingene, ligeledes kan jeg hjælpe de spiller som sidder og skal bruge hjælp. Jeg ser også nogle som sidder en del tid i supporten og venter, det vil jeg gerne ændre ved at give communitiet en hjælper mere.

Fortæl lidt om dig selv IRL (Min: 25 ord):Jeg er en glad og imødekommende person, energisk og sjov. Snakker pænt om/til alle. Jeg har en hund, mange venner. Jeg er rigtigt glad for mine venner og bruger også en del tid på dem. 
Jeg bruger også rigtigt meget af min fritid på at spille computer, f.eks Tom Clancy, Arma 3 og csgo. Det er nok de primære spil jeg spiller her fortiden. Og tror nok jeg har brugt mere end over 700 timer på arma-dillo alene, og nok 800-900 timer på RP servere, jeg er også begyndt at programmere lidt på computer osv. 
Laver også lidt musik men ikke det helt store, og noget after effect/photoshop, så bruger meget tid foran en skærm, og sammen med vennerne. Håber i synes jeg virker til en fin nok person til at egne mig som Staff/Support

Tidligere erfaringer:  Jeg har for i tiden kørt et lille community i csgo. med 6 forskellige servers. Stod for det stort set selv, godt nok med 1-2 gutters hjælp nogle gange.
Reply